PictureShow

Köpte precis PictureShow som så många använder. Helt klart en av de bästa redigerings apparna! Men den slår inte PhotoForge 2 som enligt mig är bästa appen någonsin (om man köper till Pop! Cam). PictureShow är värd de 7 kronorna som den kostar. “Fem av fem toasters, kanon kul!” som "Benjamin" brukar säga.

 


?!?!?!

Frisören ringde nyss och sa att jag hade en klipptid halv elva och klockan är nu elva! Har aldrig glömt en klipptid förr, men idag visste jag inte om att jag hade en tid? Hmm... Tur är att nästa vecka skall min kompis Rebecka (som utbildar sig till frisör) färga håret på mig, så då får vi se hur awesome det blir :-D

 


Nära


Jag är kvar!

Ville bara tala om att jag fortfarande är kvar här. Ni har väll inte glömt att checka in min Tumblr? www.lovisaandersson.tumblr.com

 


På buuussen

Fy satan vad tråkigt det är att åka bussen själv!


Studio

Tre bilder från när det var öppethus här på LBS.


foto: jag (båda)

foto: Teza

Lekte runt lite i photoshop så här på eftermiddagskvisten. Använde mig av R som i Retro-effekten (som finns på photoshoprecept.se) fast jag skippade toningen, se här!

Inne

Nu är vi inne i salongen, filmen börjar om en kvart!

 


Väntar på insläppet

Väntar nu på att bli insläppta till salongen!


Breaking Dawn: part 1 - BIOPREMIÄR

Om bara några timmar sitter och bästa vännen Rebecka i en stoooooor biosalong och väntar på att Breaking Dawn: part 1 skall börja! Jag kommer vara helt död i skolan imorgon, men vad gör man inte för Bella och Edward?! ;-)

(bild från Google)

 


RAMSVIK - del 2



Denna har ni sett förrut, fast nu i svart/vitt

De fina vassen svajjade i vinden


En bra rubrik?


En ton av rosa


Förstora bilder...

Insåg precis att jag laddar upp de stående bilderna i lite för stor skala. I början tyckte jag det var snyggt, men nu efter ett tag så är det bara jobbigt att titta på. Ändring skall här ske, det lovar jag! :-)

Detaljer

Små detaljer som skapar en helhet i vardagen.
Dessa foton klickade jag nu under höstlovet när vi var i Lidköping.
Även statyerna fryser på vinterhalvåret
Sovande lillebror

Home and alive

Okej, jag har varit hemma sedan i onsdags. MEN när man skaffats The Sims 3 Husdjur så har man inte tid att vara ute på nätet och surfa! ;-)
Blev en sväng till hemska Ullared, efter att mamma tjötat på mig att följa med. Brotades med alla gamla tanter och deras kundvagnar. Kan tala om att om inte ens DrMartens hjälper mot att få hälsenorna uppslitna av kundvagnar så finns det inga skor i hela världen som hjälper! Som tur var så var jag bara fast där inne i 2½h.
Dagarna spenderades framför brasan med två olika bäcker i händerna på mig. En engelsk bok som heter Pink av författaren Lili Wilkinson (rekommenderas starkt!) och Så Länge Vi Båda Andas (Breaking Dawn) av Stephenie Meyer. Jag är sämst på att hitta tid när det gäller att läsa böcker... Har läst "Så Länge Vi Båda Andas" i över ett år nu??!! Jaja, har 12 dagar på mig - att läsa ut de sista 80 sidorna - så det klarar jag nog :-)
Dagens låt: Titanium - David Guetta feat. Sia

RSS 2.0