Mormor & Morfar

Mina kära morföräldrar var här förut och fikade. Mamma har bakat en underbar äpplekaka och en "ny" banankaka. Alltid lika roligt när mormor och morfar kommer och hälsar på oss! Visserligen bor de inte så långt ifrån oss, men man ses i alla fall så sällan.
Mitt rum är nu kliniskt rent! Har städat och donat hela dagen, så nu förtjänar jag att dra iväg och ta hand om mig också. Ett BodyJam-pass piggar alltid upp och denna gången är det en ny instruktör - får hoppas på att hon är duktig. Angående gårdagens spinning-pass så säger jag bara MESIGT! Gick dit, satte mig på cykeln, trampade runt lite och inget mer med det?! Det passet var supermesigt - ingen bra musik, inget tempo, inget flås, inte en svettdroppe (?????) och det sämsta av allt en tråkig instruktör!
Nej, nu skall jag stänga av datorn och byta om till träningskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0